fredag 27. april 2012

Siste dag i Freiburg

Da er mine 3 måneder i Freiburg over og jeg reise hemmat ått Rudsbygda i morra.
De 2 siste arbeidsdagan har jeg vært på samme plassen som jeg var de 2 første ukan her. Skjedd mye der på 10 uker gitt.
Torsdags kvellen var jeg og noen fra Grunspecht på en restaurant og tok en halvliter og prata litt ihop.
Fikk også litt verktøy som takk for innsatsen så det var en veldig artig kvell!

Fredag har jeg vært på mountain biking med sjefen. Det var en bra tur. Hadde varmt og godt vær.
Resten av dagen har gått med til å pakke sakan mine, levert sykkeln, kjøpt togbillett og vaska rommet så nå skal alt være klart for avreise.

Det har vært 3 stygg fine måneder i Tyskland og det bli nok kjett å reise fra her. Spesielt nå som virkelig finværet kjæm! Men blir godt å komma hemmat å treffe kjentfolk, gleder meg!

Det var alt for nå, harebra Freiburg!


Noen av døm jeg har jobba med, bra karer!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar