mandag 9. april 2012

Påske

Da er uke nr 11 i Freiburg over og ei kort fin arbeidsuke begynne i morra. Har frifredag denne uka så det blir jobb bare 3 dager. 
Mandag og tirsdag jobba jeg i hallen. Gjorde klar materialer for en terrasse vi skal begynne med denne uka og lasta opp Iveco`n. 
Onsdagen la jeg og Thomas takstein på huset. Vart 1.5 time overtid så vi fikk gjort hele taket på en dag. Og etter en lang dag på jobb passer det perfekt å kjøre dieseltomt på tur hemmat, haff.. Men årna seg det og. 

Torsdag trykktesta vi huset for å sjå om det var vindtett nok og det var det. 
Fredag og mandag var helligdager så vi har hatt ei lang fin helg. 
Lørdagskvelden kom en kamerat tå Even nedover. Søndag til mandag var vi ått en kollega tå Even i Kaiserstuhl. Var fest søndagskvelden og det va artigt! 
Mandag har vi fått en liten sightseeing i området. Var på omvisning på en vin fabrikk. Dagen derpå er vel ikke den beste dagen for vinsmaking men, gikk da bra!

Vidre kikka vi på en diiiger stol (et kjennemerke i Kaiserstuhl ettersom jeg skjønte) og til slutt va vi en svipptur over til Frankrike å så på ei diger sluse som båtan bruke, imponerende greier! 

Das ist alles für jetzt, auf Wiedersehen! 





 Her stoppa re gitt!




 Vin fra 70- tallet

 Vin eksperten!







 

2 kommentarer:

  1. Hei, Gjermund.

    Mange fine bilder. Høres ut som dere har hatt en fin påske :)

    Ja, jeg tror stolen i Kaiserstuhl er meget kjent (derfor navnet Keiserstol). :)

    Kos deg masse de siste ukene!

    Mvh
    Tonje-Eilin

    SvarSlett
  2. Morn!
    Ja, vært bra den:) Har kanskje en sammenheng ja, hehe:P

    Takk, det skal jeg!

    SvarSlett