tirsdag 24. april 2012

Nest siste uka er over

Da har jeg hatt min siste fulle arbeidsuke i Freiburg. Har vært i hallen denne uka og produsert veggelementer til et nytt hus. Veldig greit når det er fint arbe og i tillegg regna nesten hele uka!

Denne helga var siste helga vår her så vi var ute i Freiburg og såg an livet lørdags kvelden og søndag ble vi invitert av ho som Even bor i sammen med til Stuttgart på en slags ølfest. Dvs stort tivoli og et stort telt med livemusikk og tyskere i lederhosen.

Imponerende med tyske dameservitører som serverer 5 stk 1 liters glass med øl i ei hånd. Skumle damer å erte opp tru jeg.

Siste uka mi jobber jeg onsdag og torsdag. Har jobbet litt overtid og pga et møte og middag med Silke så har jeg fått fri mandag og tirsdag. Fredag er fri fredag og det er godt så jeg får litt tid til å pakke klær og vaske rommet. Utrolig å mye som samler seg opp på et rom på 3 måneder gitt..

Even har kjøpt seg bil her så han og Eirik reiser hjem i bil på onsdag. Jeg syns bilturen blir litt i lengste laget så jeg takket nei og tar flyet på lørdag, men døm har vært veldig greie å tatt med seg klær oppover for meg!
  








2 kommentarer:

  1. Hei, Gjermund!

    Den tyske øl-kulturen er alltids spennende å oppleve. I stor grad i Stuttgart, vil jeg tro :)

    Kos deg de siste dagene i Freiburg, og god tur hjem på lørdag!
    Mvh
    Tonje-Eilin

    SvarSlett
  2. Ja, det er no anna enn hjemme faktisk ;)
    Skal det, tusen takk!

    SvarSlett