søndag 18. mars 2012

Rolig helg

Mornmorn! 
Denne uka har gått fort unna gitt. Hadde frifredag så det er kanskje derfor. Godt med langhelg! 
På jobb så har vi produsert et veggelement, bjelkelaget i 1. etasje og taket på ene sia. Produsert det med ferdig vindtetting og lekter så det er bare å legge på takstein når det er kommet opp. 
Noen dager til i hallen nå så er nok det meste ferdig, så da skal vi ut på byggeplassen og sjå om alt passe ihop. 

Torsdag grilla vi etter jobb fordi det va siste dagen til en snekker der. Også va re knallfint vær da. Var en trivelig kveld det! 
Fredag hadde jeg fri så da sov jeg lenge, jogga en liten tur og reiste til byn en tur for å æta is med Even og Eirik i sommerværet!

Gleder meg bra til neste helg for da ska jeg væra med sjefen min osv til Stuttgart for å se besøke det kjente Mercedes museumet! 

Ellers er det ikke så mye å fortelle om som jeg kjæm på nå. Lørdag og søndag har vært veldig rolige dager, sovi lenge! 

Legger ut non bilder fra uka som har gått også, snakkes! 
Bjelkelag

 Ralph, Arne og Stefan!

 Her er takkonstruksjonen på sørsia.


 Snart ferdig med takkonstruksjonen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar