søndag 11. mars 2012

Da var vi halvveis

Guten abend. Da er uke nr 7 over og vi er da halvveis i oppholdet vårt. I morgen er det jobb igjen. Hatt ei veldig fin uke på jobb, noen dager til nå så har vi laga ferdig alle veggan til huset. Har spilt Hellbillies og Sia Gubba i hallen et par dager og! Døm syns det var brukbar musikk ;)
Jobba full uke nå så de neste to ukan blir litt kortere med fri på fredagan.

Lørdagen ble jeg 20 år og det feira vi med ski kjøring i Feldberg. Det va veldig bra, styggfint vær! Da jeg kom hjem hadde Monika, Julia og Rachel laga schwarzwald kake til meg, veldig god! Fikk også country musikk cd ;) Avslutta dagen på El Bolero med non halvlitere. En fin bursdag!

I dag har vi vært med en student som Even bor med til Triberg for å sjå på tysklands visstnok høyeste vannfall. Jeg var ikke imponert for å si det slik, der er Norge LITT bedre. Men turen va veldig fin lell! Kjørte ei slags bob bane med non kjelker med hjul på til slutt og det va tøft!

Slappe av litt med king of queens så er det nattan.
















 Begynner å komme langt, med veggan. Har att to vegger nå tror jeg







 Spesielle plater vi bruker utvendig. Er tre material som holdes sammen av sement. Det skal mur pusses og da er fasaden ferdig.




 Vi kler igjen begge sider og blåser inn isolasjon i hvert fakk gjennom hølan etterpå.


 Stefan, tulling



4 kommentarer:

  1. Hei Gjermund!

    Flott innlegg!
    Veldig bra at du har tatt med bilder fra jobben din. Også moro å se den bana :)

    Gratulere så mye med 20-årsdagen som var på lørdag! Hils Monika så mye fra meg!

    -T

    SvarSlett
  2. Morn!
    Ja, må legge ut no bilder:P

    Tusen takk! Ja, ska gjøra det:)

    SvarSlett
  3. Bra oppdatering, Gjermund! Lykke til med innspurten i Freiburg!
    Hilsen Pål

    SvarSlett