søndag 4. mars 2012

Innholdsrik helg

Har fått mye ut av denne helga syns jeg. Fredag hadde jeg en kort dag på jobb og etter det ble jeg med sjefen min på mountain biking. Sykla opp til en topp her og raser ned att, det var no av det artigste jeg har gjort! 

Lørdag morgen var jeg, Eirik, Even og Silke i Titisee for å se et typisk Black forest tettsted. Et fint og rolig sted med mange turister. Var en fin tur. Vi avslutta dagen med å se Freiburg vinne 2-1 over Schalke! Angrer ikke på at vi så den kampen! Tusenvis av ville tyskere og kjempe stemning. 

Søndag var jeg å sykla med sjefen att. Han hadde med sønnen sin og en kompis. Var like morro denne gangen også! Etterpå var vi på ei byggmesse her. Interessant å sjå litt forskjellige produkter, mye likt som i Norge. 

Været har også vært heelt supert denne helga! Har vært sol og sommer;) 

Legger ut non bilder fra denne uka også.

Thomas med ei grei sirkelsag 
 Sykkelturen vår på fredag



 Titisee på lørdag

 Fotballkampen. Utrolig mye liv og folk;)






 Caligiuri score 2-0 straffa, da ble det liv :P




2 kommentarer:

  1. Hei Gjermund, og takk for sist :)
    Veldig hyggelig å høre at du er så mye med sjefen din. Han virket som en skikkelig bra kar :)
    Ha en fortsatt fin arbeidsuke!

    -Tonje

    SvarSlett
  2. Morn. Takk for sist ja!
    Ja, koselig han.
    Takk i like måte!

    SvarSlett