søndag 12. februar 2012

3 uker unnagjort!

God Dag!
Nå er 3 uker med skole ferdig og i morra er første dag på jobb. Gleder meg til det!
I går ble jeg invitert til sjefen min på kaffe så jeg fikk pratet litt mer med han. Utrolig grei kar. Han hadde totalt renovert huset sitt i 2008 og alt var gjort for å bruke minst mulig energi på oppvarming osv, interessant å sjå!

Jeg fikk en sykkel her om dagen også. Strammet bremser og smurt litt diverse nå så den er god som ny. Lettvint med sykkel i Freiburg!

I kveld skal språkklassa møtes hjemme ått læreren og æta. Alle skal kokke en liten rett fra hjemlandet sitt. Jeg ska koke ihop ei grønnsaksuppe med svinekjøtt har jeg funni ut, ser ganske enkelt ut. Er vel norsk nok det:)
Så nå ska jeg ut å handle litt grønnsaker og svinekjøtt:P

Det var det for nå!

Fikk navnet mitt skrevet på Mongolesisk her en dag, heh!


5 kommentarer:

  1. Ikke dårlig å få navnet sitt på Mongolsk. Kan hende det blir nyttig, de har vel hus der også eller?
    Flott at du skal lage suppe, det holder i lange baner! Dvs når dette skrives er jo dommen falt allerede.
    Hilsen Pål

    SvarSlett
  2. Hehe, sant det. Døm sa suppa smakte bra, men veit ikke om det var sant.

    SvarSlett
  3. Hehe :) Da har du i hvert fall prøvd :)
    Hvordan var første dag på jobb?

    -T

    SvarSlett
  4. Ja:P De 2 første dagene har vært bra døm! Er ikke mye snekring nå men, er ev del riving. Men godt å få gjort litt:)

    SvarSlett
  5. Det er bra! Håper du får gjort litt andre ting etter hvert, da :)

    SvarSlett